Hoofdstuk 13
Welkom! Leuk dat je het online materiaal wil lezen en/of bekijken. Scroll even naar beneden! Wil je graag de Design Your Business tool gebruiken? Klik hier!

Sessie 6 – Klanten in de Design Your Business tool

KIJKTIP
- Pahola Herrera deelt haar tips om goede klantenrelaties op te bouwen
- Christina De Witte heeft haar eigen manieren om met lastige klanten om te gaan
- Waarom je volgens Pahola Herrera niet alle klanten gelukkig kunt maken, maar je wel kan proberen
- Yara Al-Adib vraagt expliciet om feedback van haar klanten om From Syria With Love te verbeteren en bouwt zo klantenrelaties op
- De regels die Sarah Dimani zichzelf opstelt over omgaan met opdringerige klanten
- Hoe gaat Christina De Witte om kritiek en waar ze haar grenzen bewaakt op social media
- De tips van Cheryl Miller over hoe zij omgaat met kritiek op haar als persoon
Terug naar de homepagina
Hoofdstuk 13
Welkom! Leuk dat je het online materiaal wil lezen en/of bekijken. Scroll even naar beneden! Wil je graag het Design Your Business tool gebruiken? Klik hier!
Sessie 6 – Klanten in de Design Your Business tool

- Pahola Herrera deelt haar tips om goede klantenrelaties op te bouwen
- Christina De Witte heeft haar eigen manieren om met lastige klanten om te gaan
- Waarom je volgens Pahola Herrera niet alle klanten gelukkig kunt maken, maar je wel kan proberen
- Yara Al-Adib vraagt expliciet om feedback van haar klanten om From Syria With Love te verbeteren en bouwt zo klantenrelaties op
- De regels die Sarah Dimani zichzelf opstelt over omgaan met opdringerige klanten
- Hoe gaat Christina De Witte om kritiek en waar ze haar grenzen bewaakt op social media
- De tips van Cheryl Miller over hoe zij omgaat met kritiek op haar als persoon
Terug naar de homepagina
❤️ Met dank aan en de steun van: AMIF, ESF Vlaanderen & Fonds MijoRiJA beheerd door de Koning Boudewijnstichting.
⚡️ Mede mogelijk gemaakt door Uitgeverij Politeia, https://www.politeia.be/
? Bij vragen en/of opmerkingen voor #SheDIDIT kan je mailen naar hello@shedidit.be